Sista inlägget på supportchefen!

Efter lite funderande har jag nu besämt mig för att avsluta supportchef-bloggen. Men ni är välkomna över till min nya, lite mer personliga blogg; Brown Eyed Handsome Man. Där kommer jag att fortsätta kommentera musik, film och livet i största allmänhet. Men det blir också en del om jobbet.
Däremot blir det ingen omvärldsbevakning. När jag först började blogga för snart tre år sen hade vi inom utvecklingsnämnden inget intranät och mycket lite information över huvud taget. Nu är bilden en helt annan med förvalningschefens månadsbrev, minnesanteckningar från alla ledningsgrupper, nyheter på Insikten med mera.
Under de här tre åren som jag har hållit på med de bägge bloggarna Arbetscentrumchefen och Supportchefen har det blivit närmare 1100 inlägg! Så en viss kontinuitet och uthållighet får man väl ändå tillskriva sig. Bloggarna ligger kvar så är det någon som forska i arkivet så är det bara att logga in.
Samtidigt vill jag tacka alla ni som har läst. I snitt har det varit mellan 30 - 50 besök på bloggen varje vardag. Målgruppen har ju primärt varit utvecklingsnämndens 400 anställda så jag känner mig lite hedrad av att så många sökt sig till sidan.
Men fortsättningsvis är det "Brown Eyed Handsome Man" som gäller och den hittar ni HÄR! Glöm inte att lägga den som Favorit direkt...............!!
.

Kommentarer
Postat av: jenny

å, jag som hade tänkt skriva om chefer som bloggar "i tjänsten" när det är "nyhetstorka" på insikten i sommar. Men kanske kan jag göra det ändå, om din privata blogg. Det får du fundera på!

2009-06-12 @ 08:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0