Kulturkrock

När jag skulle köra ner bilen i vårt garage upptäckte jag en yngling som var uppe hittade på något bus på parklekens tak på andra sidan gatan. Som den ansvarstagande samhällsmedborgare som jag är steg jag ur bilen och sa till honom i myndig ton att "Ge f-n i det där!" Förväntade mig att han skulle skrika något i stil med "gubbjävel" , men han skickade glatt en slängkyss tillbaka...............! Jag blev så paff så jag kröp snabbt in i bilen igen och fortsatte ner i garaget. Att ynglingen var av utomnordisk härkomst har ni kanske redan gissat. Eller utomjordisk som en kollega råkade säga fel när han skulle berätta om vilken målgrupp han arbetade med.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0